PR strategie společnosti Stabucks – Bc. Lucie POLÁKOVÁ
Bc. Lucie POLÁKOVÁ
Bakalářská práce
PR strategie společnosti Stabucks
Starbucks PR strategy
Anotace:
Práce aplikuje teoretické poznatky z oblasti public relations do praxe. Zabývá se světem obchodu a marketingu, v mém případě se nesoustředí na profit, nýbrž prioritou číslo jedna je orientace na zákazníka. Vypovídá o důležitosti společenské odpovědnosti firmy, která je důležitou podstatou podnikání. Společnost Starbucks vytváří novou kulturu, nový životní styl, který se odvíjí od prvků jedinečné korporátní …víceAbstract:
My work is applying theoretical base knowledge to practical use. It shows business and marketing world, in my case the priority is not the profit but customer orientation. It speaks about added values of corporate social responsibility programme. Starbucks corporation makes new culture, new life style which comes from unique elements of corporate identity. Company has carefully worked out PR activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Identifikátor:
10528
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁKOVÁ, Lucie. PR strategie společnosti Stabucks. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia