Bc. Lucie POLÁKOVÁ

Bachelor's thesis

PR strategie společnosti Stabucks

Starbucks PR strategy
Abstract:
Práce aplikuje teoretické poznatky z oblasti public relations do praxe. Zabývá se světem obchodu a marketingu, v mém případě se nesoustředí na profit, nýbrž prioritou číslo jedna je orientace na zákazníka. Vypovídá o důležitosti společenské odpovědnosti firmy, která je důležitou podstatou podnikání. Společnost Starbucks vytváří novou kulturu, nový životní styl, který se odvíjí od prvků jedinečné korporátní …more
Abstract:
My work is applying theoretical base knowledge to practical use. It shows business and marketing world, in my case the priority is not the profit but customer orientation. It speaks about added values of corporate social responsibility programme. Starbucks corporation makes new culture, new life style which comes from unique elements of corporate identity. Company has carefully worked out PR activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2009
Identifier: 10528

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

POLÁKOVÁ, Lucie. PR strategie společnosti Stabucks. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.