MgA. David Kozák
Bachelor's thesis
Budování značky David Kozák
Building the Brand David Kozák
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování folkové hudební značky. Práce se zaměřuje na různé aspekty kódování, jako je vizuální identita, zvukový styl, texty, osobnost umělce a komunikace s cílovou skupinou. První část shrnuje odborné informace o tématu budování značky. Jsou zde popsány základní pojmy a principy týkající se budování značky. Druhá část práce se zaměřuje na specifika budování …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of building a folk music brand and related branding. The goal of the work is to analyze the brand and find out its current state. The work focuses on various aspects of coding, such as visual identity, sound style, lyrics, artist personality and communication with the target audience. The first part summarizes expert information on the topic of brand building …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kozák, David. Budování značky David Kozák. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sdílená ekonomika jako inovativní nástroj směny v oblasti finančních služeb v kontextu přetrvávající digitální revoluce na území ČR v roce 2016
Sergey Demyanenko -
Trendové nástroje digitalizace v retailu
Evgeniya Shevtsova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Digitální zpracování anizotropie stavby mapovaného území a její vizualizace v prostředí ArcGIS
Lenka Kociánová -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Fuzzy podobnosti a jejich aplikace na detekci hran v digitálním obrazu
Matěj WECZEREK -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová