MgA. David Kozák
Bakalářská práce
Budování značky David Kozák
Building the Brand David Kozák
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou budování folkové hudební značky. Práce se zaměřuje na různé aspekty kódování, jako je vizuální identita, zvukový styl, texty, osobnost umělce a komunikace s cílovou skupinou. První část shrnuje odborné informace o tématu budování značky. Jsou zde popsány základní pojmy a principy týkající se budování značky. Druhá část práce se zaměřuje na specifika budování …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of building a folk music brand and related branding. The goal of the work is to analyze the brand and find out its current state. The work focuses on various aspects of coding, such as visual identity, sound style, lyrics, artist personality and communication with the target audience. The first part summarizes expert information on the topic of brand building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kozák, David. Budování značky David Kozák. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sdílená ekonomika jako inovativní nástroj směny v oblasti finančních služeb v kontextu přetrvávající digitální revoluce na území ČR v roce 2016
Sergey Demyanenko -
Trendové nástroje digitalizace v retailu
Evgeniya Shevtsova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Digitální zpracování anizotropie stavby mapovaného území a její vizualizace v prostředí ArcGIS
Lenka Kociánová -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Fuzzy podobnosti a jejich aplikace na detekci hran v digitálním obrazu
Matěj WECZEREK -
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů v aktuálním prostředí
David Dohnal -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová