Důvody užití Google Website Optimizer při zvyšování úspěšnosti e-commerce projektů – Petr Havlík
Petr Havlík
Bachelor's thesis
Důvody užití Google Website Optimizer při zvyšování úspěšnosti e-commerce projektů
The reasons for using Google Website Optimizer in the process of optimizing e-commerce projects' effectiveness
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou efektivnosti e-commerce projektů a klade si 2 cíle. První teoretický cíl je seznámit čtenáře s přístupy k hodnocení efektivnosti e-commerce projektů a s nástroji, které umožňují její optimalizaci. Druhým, praktickým cílem je konstrukce hodnotícího modelu, který umožní vyhodnocení a srovnání těchto optimalizačních nástrojů. Obsahová část práce je rozdělena …moreAbstract:
The main topic of this thesis is the effectiveness of e-commerce projects and there are two main goals. The first (theoretical) one is to introduce the reader to various approaches to the effectiveness of e-commerce projects and tools that could be used for its optimization. The second (practical) one is to define a universal model which could be used for evaluat-ing these optimization tools. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23071
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Libor Gála
- Reader: Radim Smička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23071
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Zvyšování úspěšnosti webových stránek A/B a multivariantním testováním
Josef Pajskr -
Realizace e-commerce projektu
Roman Šemora -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Google Analytics a jeho využití při optimalizaci e-shopu
Jaroslava Kálesová