VÝUKA ANGLIČTINY U PŘEDŠKOLNÍCH DĚTÍ – Mária SPIŠÁKOVÁ, DiS.
Mária SPIŠÁKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
VÝUKA ANGLIČTINY U PŘEDŠKOLNÍCH DĚTÍ
Teaching English in Preschool Children
Anotace:
Práce se zabývá výukou anglického jazyka u předškolních dětí. První část práce rozebírá vývojové předpoklady, které mají děti v předškolním věku pro učení se cizímu jazyku. Dále srovnává dva různé pohledy vědců, Piageta a Vygotského, na vztah vývoje a učení. Druhá část práce charakterizuje nejznámější metody jazykové výuky předškolních dětí v České republice. Všech pět uváděných jazykových škol používá …víceAbstract:
This thesis deals with the teaching English in preschool children. The first part of the thesis analyses developmental assumptions of preschool children for learning a foreign language. Moreover, it compares two different views of scientists, Piaget and Vygotskij, on the relationship between development and learning. The second part of the thesis characterizes the best-known methods in language teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2013
Zveřejnit od: 6. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Novotný
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SPIŠÁKOVÁ, Mária. VÝUKA ANGLIČTINY U PŘEDŠKOLNÍCH DĚTÍ. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Vocabulary: The Use of Total Physical Response in Teaching Adolescents
Ivana Sváčková -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Total Physical Response approach in language learning acquisition
Matěj Chaloupka -
Využití metody Total Physical Response ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Alžběta Hráčková -
Využití metody Total Physical Response k rozvoji anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku
Lenka Gregorová -
Total Physical Response and Suggestopedia in Deaf Education
Vladimír Nezdařil -
Využití metody Total Physical Response v počátečním vyučování ruského jazyka
Jitka Jurčíčková -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva