Bc. Tomáš Kolinger

Diplomová práce

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku.

Implementation of methodology of Customer Relationship Management in an Enterprise
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací metodiky řízení vztahů se zákazníky. V závislosti na vývoji moderních tržních trendů se tato problematika stává čím dál tím více aktuální a stěžejní ve smyslu úspěchu a přežití v silně konkurenčně orientovaném prostředí. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická kompiluje dostupné teoretické poznatky v konceptu řízení vztahů se zákazníky …více
Abstract:
Diploma thesis deals with implementation of methodology customer relationship management in an enterprise. According to the evolution of modern market trends this issue have become even more actual and crucial in terms of success and survival in highly competitive environment. Thesis is divided in two parts, theoretical and practical. The first part compiles available theoretical knowledge of customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní