Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře – Hai Nam Nguyen
Hai Nam Nguyen
Bakalářská práce
Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře
The proposal of the online communication strategy of the travel agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikační strategií cestovní kanceláře, která organizuje a prodává zájezdy do Vietnamu. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit její současný stav online komunikační strategie a pro případné nedostatky nalézt řešení a doporučení pro danou firmu. Pro účely této práce je aplikován model SEE – THINK – DO – CARE. Dílčím cílem je analýza dosavadní segmentace, na …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with online communication strategy of a travel agency, which organizes and sells package tours to Vietnam. The aim of this bachelor thesis is to evaluate its current state of online communication strategy and to find possible solutions and recommendations for a given company. The model SEE – THINK – DO – CARE is applied for the purpose of this thesis. The partial goal is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76449
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76449
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
O papel dos autores indígenas na literatura brasileira contemporânea: O amanhã não está à venda e Ideias para adiar o fim do mundo de Ailton Krenak
Lucie Smejkalová -
O símbolo do lobo na novela “Letícia e o lobo Júpiter” de Domingos Monteiro
Nela Slámová -
Transpozice směrnice o některých aspektech smluv o prodeji zboží do českého občanského práva
Vítek Piskač -
Transpozice směrnice o některých aspektech smluv o prodeji zboží do českého občanského práva
Daniel Martínez Puche