Hai Nam Nguyen

Bakalářská práce

Návrh online komunikační strategie cestovní kanceláře

The proposal of the online communication strategy of the travel agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikační strategií cestovní kanceláře, která organizuje a prodává zájezdy do Vietnamu. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit její současný stav online komunikační strategie a pro případné nedostatky nalézt řešení a doporučení pro danou firmu. Pro účely této práce je aplikován model SEE – THINK – DO – CARE. Dílčím cílem je analýza dosavadní segmentace, na …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with online communication strategy of a travel agency, which organizes and sells package tours to Vietnam. The aim of this bachelor thesis is to evaluate its current state of online communication strategy and to find possible solutions and recommendations for a given company. The model SEE – THINK – DO – CARE is applied for the purpose of this thesis. The partial goal is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76449