Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu – Bc. Ondřej Gruntorád
Bc. Ondřej Gruntorád
Bachelor's thesis
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Competing with giants. Survival strategies for local companies in global market
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak vypadá současný stav praxe využití marketingu v malých podnicích. Zhodnocení marketingových aktivit malé české firmy a následný návrh vylepšení marketingové strategie tohoto podniku. V teoretické části autor pojednává o problémové oblasti, charakterizuje malé podniky a globální trh. Také zkoumá proces tvorby marketingové strategie a možnosti zvýšení konkurenceschopnosti …viacAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to find out what the current state of marketing looks like in small companies. To evaluate the marketing activities of a small Czech company and then design better marketing strategy for this company. In the theoretical part the author describes the problem area, characterizes small businesses and the global market. The author also examines the process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/soxbc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English