Retail banking ako špecifická oblasť bankového podnikania – Bc. Alena Tlacháčová
Bc. Alena Tlacháčová
Bachelor's thesis
Retail banking ako špecifická oblasť bankového podnikania
Retail banking as specific a part of bank business
Abstract:
In this thesis work I am describing the quality of banking products and services and their impact on customer satisfaction. In the overall sense was highlighted the importance, significance, status, and customer satisfaction in retail banking.Abstract:
V tejto bakalárskej práci som popisovala kvalitu bankových produktov a služieb a ich vplyvu na spokojnosť klienta. V celkovom ponímaní bola vyzdvihnutá dôležitosť, význam, postavenie a spokojnosť klienta v retail bankingu.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c2rv6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha -
Kvalita gastronomických služieb v skúmanej oblasti
Peter Rajkovič