Ksenia Burenkova

Diplomová práce

hodnocení marketingových manažerů

Marketing manager evaluation
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi hodnocení manažerů s důrazem na aktuální a budoucí podmínky fungování podniků a jejich řídících pracovníků. Středem pozornosti je marketingový manažer a jeho útvar. Velká pozornost je věnována dopadu světové ekonomické krize na organizace a management a úloze marketingových aktivit v boji s krizí. Hodnocení marketingových manažerů ze strany zaměstnavatelů přibližuje analýza …více
Abstract:
This work aims to investigate the possibilities of evaluation of managers with an emphasis on current and future conditions of business units and management. The focus is the marketing manager and his department. Significant attention is paid to the impact of the global economic crisis on the organization and management and the role of marketing activities when dealing with the crisis. Analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Radim Valenčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24598

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management