hodnocení marketingových manažerů – Ksenia Burenkova
Ksenia Burenkova
Diplomová práce
hodnocení marketingových manažerů
Marketing manager evaluation
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi hodnocení manažerů s důrazem na aktuální a budoucí podmínky fungování podniků a jejich řídících pracovníků. Středem pozornosti je marketingový manažer a jeho útvar. Velká pozornost je věnována dopadu světové ekonomické krize na organizace a management a úloze marketingových aktivit v boji s krizí. Hodnocení marketingových manažerů ze strany zaměstnavatelů přibližuje analýza …víceAbstract:
This work aims to investigate the possibilities of evaluation of managers with an emphasis on current and future conditions of business units and management. The focus is the marketing manager and his department. Significant attention is paid to the impact of the global economic crisis on the organization and management and the role of marketing activities when dealing with the crisis. Analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24598
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
- Vedoucí: Bohumír Štědroň
- Oponent: Radim Valenčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24598
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
360 stupňová zpětná vazba v obchodním týmu u společnosti
Aneta VETROVÁ -
360stupňová zpětná vazba
Marcela STŘEŠŇÁKOVÁ -
Využití 360stupňové zpětné vazby pro hodnocení výrobních mistrů
Karolína NOVÁKOVÁ -
360 stupňová zpětná vazba v hodnocení zaměstnanců
Eva Hallová -
Zavedení 360 stupňové zpětné vazby ve firmě
Martina Čechovská -
360° zpětná vazba u lektorů
Helena POCHOBRADSKÁ -
360 stupňová zpětná vazba v obchodním týmu u společnosti
Aneta VETROVÁ -
360° zpětná vazba jako nástroj hodnocení zaměstanců
Štěpán CVRČEK