Bc. Lubomír OŠKRDAL

Diplomová práce

Management marketingu gastronomických služeb

Management marketing of catering services
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v prostředí stravovacích služeb, jeho specifiky a problémy z pohledu optimálního uspokojování potřeb zákazníků a z pohledu implementace moderních marketingových metod. Práce popisuje možné relevantní postupy a postoje, které jsou doporučovány v současných marketingových trendech. Konečné vyhodnocení a doporučení vyplývající z průzkumu neobsahuje jen statistická …více
Abstract:
This thesis deals with marketing in environment of catering services, its specifics and problems in the view of optimal satisfaction of needs of customers and in the view of implementation of modern marketing methods. The thesis describes possible relevant processes and attitudes which are recommended in current marketing trends. Final evaluation and reccomendation resulting from the research do not …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2009
Zveřejnit od: 13. 3. 2009
Identifikátor: 1015955

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Antonín Řehoř, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OŠKRDAL, Lubomír. Management marketingu gastronomických služeb. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 03. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika