Management marketingu gastronomických služeb – Bc. Lubomír OŠKRDAL
Bc. Lubomír OŠKRDAL
Diplomová práce
Management marketingu gastronomických služeb
Management marketing of catering services
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v prostředí stravovacích služeb, jeho specifiky a problémy z pohledu optimálního uspokojování potřeb zákazníků a z pohledu implementace moderních marketingových metod. Práce popisuje možné relevantní postupy a postoje, které jsou doporučovány v současných marketingových trendech. Konečné vyhodnocení a doporučení vyplývající z průzkumu neobsahuje jen statistická …víceAbstract:
This thesis deals with marketing in environment of catering services, its specifics and problems in the view of optimal satisfaction of needs of customers and in the view of implementation of modern marketing methods. The thesis describes possible relevant processes and attitudes which are recommended in current marketing trends. Final evaluation and reccomendation resulting from the research do not …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2009
Zveřejnit od: 13. 3. 2009
Identifikátor:
1015955
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Antonín Řehoř, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OŠKRDAL, Lubomír. Management marketingu gastronomických služeb. Brno, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 03. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 3. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková -
Marketingová koncepce sportovního a rekreačního areálu Bret
Lukáš Doležal -
Návrh marketingové koncepce se zaměřením na program pro studenty společnosti Atep
Alena Fišerová -
Marketingová koncepce průmyslového podniku
Petra Losová -
Koncepce marketingové strategie Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně
Markéta Suchánková -
Marketingová koncepce vybrané obce
Barbora Svobodová -
Marketingová koncepce vybrané obce
Kateřina Friede