Bc. Lucie Švehlová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je „analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“. Cílem je provést analýzu a kritické zhodnocení stávajících nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve vybrané společnosti a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření. Tato analýza je provedena u společnosti Cukrárna Hájek & Hájková s.r.o., která byla vybrána na základě osobních pracovních …více
Abstract:
The subject of this bachelor´s thesis is „the analysis of the marketing mix in the selected subject“. The aim is to perform analysis and evaluation of existing tools of the marketing and communiations mix in a selected company and based on the findings suggest possible measures. This analysis is performed on the company Patisserie Hájek & Hájková Ltd., witch was choosen on based of the personal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku