Barbora Kadlecová

Diplomová práce

Komerční komunikace v českém farmaceutickém průmyslu

Commercial Communication in Czech Pharmaceutical Industry
Anotace:
Diplomová práce s názvem Komerční komunikace v českém farmaceutickém průmyslu pojednává o možnostech použití nástrojů marketingové komunikace (reklama, PR, podpora prodeje, osobní prodej, apod.) ve farmaceutickém průmyslu. Specifickým rysem farmaceutického marketingu je oddělená komunikace na odbornou (lékaři) a širokou (pacienti) veřejnost, která pro oslovení dané cílové skupiny vyžaduje použití odlišných …více
Abstract:
Thesis titled Commercial communications in czech pharmaceutical industry is about how to use marketing communication tools (advertising, public relations, sales promotion, personal selling, etc.) in the pharmaceutical industry. A specific feature of pharmaceutical marketing is separate communication to public (patients) and to professionals (doctors) which requires using different communication messages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Kamila Hrubá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26142