Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu – Bc. Kristýna Andělová
Bc. Kristýna Andělová
Master's thesis
Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu
Social Marketing Campaigns Against Alcohol Abuse
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální marketingové kampaně proti nadměrné konzumaci alkoholu. Teoretická část má za cíl popsat teoretická východiska sociálního marketingu, sociální reklamy a také definovat reklamní apely, které pomáhají zvýšit působení daného sdělení. V praktické části jsou analyzovány vybrané kampaně zaměřené na sledovanou problematiku. Dále praktická část představuje čtenáři výsledky …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on social marketing campaigns against excessive alcohol consumption. The theoretical part aims to describe the theoretical basis of social marketing, social advertising and also to define advertising appeals that help increase the impact of the given message. In the practical part are analyzed selected campaigns focused on the issue. Furthermore, the practical part presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ANDĚLOVÁ, Kristýna. \textit{Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/jlk1cv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Andělová, Kristýna. Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingové kampaně pomocí sociálních sítí
Jana Swienczyková -
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Matej Becher -
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Nikola Bajerová -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Návrh marketingové komunikační kampaně skrze sociální síť Instagram pro vybraný podnik
Karolína Slavíčková -
Návrh online marketingové kampaně pro firmu jakmy s.r.o. s využitím moderních sociálních médií
Tomáš Zabloudil -
Návrh marketingové kampaně na sociálních sítích pro mobilní hru Smart Football
Petra Červenková -
Návrh projektu realizace marketingové kampaně na sociálních sítích
Marek Trepeš