Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu – Bc. Kristýna Andělová
Bc. Kristýna Andělová
Diplomová práce
Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu
Social Marketing Campaigns Against Alcohol Abuse
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální marketingové kampaně proti nadměrné konzumaci alkoholu. Teoretická část má za cíl popsat teoretická východiska sociálního marketingu, sociální reklamy a také definovat reklamní apely, které pomáhají zvýšit působení daného sdělení. V praktické části jsou analyzovány vybrané kampaně zaměřené na sledovanou problematiku. Dále praktická část představuje čtenáři výsledky …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on social marketing campaigns against excessive alcohol consumption. The theoretical part aims to describe the theoretical basis of social marketing, social advertising and also to define advertising appeals that help increase the impact of the given message. In the practical part are analyzed selected campaigns focused on the issue. Furthermore, the practical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Andělová, Kristýna. Sociální marketingové kampaně proti nadměrnému pití alkoholu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové kampaně pomocí sociálních sítí
Jana Swienczyková -
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
Matej Becher -
Využití influencerů pro marketingové kampaně na sociální síti Instagram
Nikola Bajerová -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht -
Návrh marketingové komunikační kampaně skrze sociální síť Instagram pro vybraný podnik
Karolína Slavíčková -
Návrh marketingové kampaně na sociálních sítích pro společnost Toyota v České Republice
Barbora Pánková -
Návrh projektu realizace marketingové kampaně na sociálních sítích
Marek Trepeš -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Mariia Vladimirova