Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice – Tadeáš Michael VANČURA
Tadeáš Michael VANČURA
Bakalářská práce
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vysokoškolských geografických pracovišť. Cílem práce je analyzovat současný stav a potenciál propagace VŠ geografických pracovišť v Česku na základě prezentace, webových stránek, sociální sítě (Facebook, Instagram) a na základě získaných dat navrhnout optimální strategii propagace konkrétního geografického pracoviště, která by zvýšila jeho viditelnost …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on marketing communication of geography departments at universities in the Czech Republic. The aim of the work is not only to analyse the current state and potential of the promotion of geography departments at Czech universities on the basis of their presentation, website, social network (Facebook, Instagram) and based on data obtained, but also to propose an optimal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Karvánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANČURA, Tadeáš Michael. \textit{Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jllmla/.
Jak správně citovat práci
VANČURA, Tadeáš Michael. Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / ITs-Zs
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Návrh obsahové strategie webových stránek s využitím nástrojů internetového marketingu
Monika Neuwirthová -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
UX analýza jako strategie při vytváření webových stránek
Georgii Skvortcov -
Marketingová strategie firmy
Martin Rajnoha -
Návrh strategie obsahového marketingu pro firmu Lidl
Pavla Jurůtková -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva