Bc. Jiří Gawel

Bachelor's thesis

Marketingový mix konkrétního podniku

Marketing mix of a particular company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika marketingového mixu v konkrétním podniku. První část se věnuje oblasti možných analytických metod. Druhá část je věnována teoretickým poznatkům v oblasti jednotlivých marketingových prvků. V třetí části jsem analyzoval okolí podniku. Ve čtvrté části jsem analyzoval jednotlivé prvky marketingového mixu podniku. Na závěr jsem doporučil změny v marketingovém …more
Abstract:
The object of this study is marketing mix of a particular company. The first part deals with the field of the possible analytic methods. The second part deals with theoretic findings in a field of separate marketing elements. In the third part I analyse surroundings of the company. In the fourth part I analyse separate elements of companys marketing mix. In the end I recommend changes of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2007
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ivana Krajčovičová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta