Eliška Novotná

Diplomová práce

Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě

Visual attention to emotional and rational appeals in advertising
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vliv reklamních apelu (emocionálních a racionálních) na vizuální pozornost, brand recall a nákupní chování spotřebitelů. Cílem je zjistit, jak různé typy apelů ovlivňují vizuální pozornost spotřebitelů s ohledem na jejich sociodemografické charakteristiky, vizuální pozornost vůči různým prvkům reklamy, brand recall a nákupní rozhodnutí spotřebitelů. Pro sběr dat jsou použity …více
Abstract:
The thesis examines the influence of advertising appeals (emotional and rational) on visual attention, brand recall and consumer purchase behaviour. The aim is to investigate how different types of appeals affect consumers' visual attention in relation to their socio-demographic characteristics, visual attention to different advertising elements, brand recall and consumer purchase decisions. Eye tracking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Simona Bažantová
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94541