Ekologie jako trend v marketingu – Bc. Veronika Ščipáková
Bc. Veronika Ščipáková
Diplomová práce
Ekologie jako trend v marketingu
Ecology as a trend in marketing
Anotace:
Téma diplomové práce je Ekologie jako trend v marketingu. Práce je zaměřena na módní průmysl a jejím cílem je zhodnocení a komparace ekologického chování vybraných firem v módním průmyslu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou teoretické informace vztahující se k tématu práce, tedy vymezení pojmů ekologie a její trendy, marketing, společensky odpovědný …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is Ecology as a trend in marketing. The work is focused on fashion industry and an important goal is to evaluate and compare the ecological behavior of selected companies in the fashion industry. The work is divided into a theoretical, an analytical and a design part. In the first part is theoretical information related to the topic of the work, ie the definition of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/t6qsl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Mastný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠČIPÁKOVÁ, Veronika. \textit{Ekologie jako trend v marketingu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/jlvfn9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Dopady "fast fashion" na životní prostředí
Petra Zídková -
Fast Fashion, jej ekologické dopady a jej alternatívy ako podnikateľská príležitosť
Adriana Poláková -
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
Veronika Lopatová -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Greenwashing v módním průmyslu z pohledu generace Z
Wiktoria Kowalczyková -
Greenwashing či korporátní udržitelnost? Certifikace palmového oleje RSPO v Indonésii
Jakub Jirků -
Greenwashing v odvětví kosmetiky
Adéla Hlaváčková