Bc. Veronika Ščipáková

Master's thesis

Ekologie jako trend v marketingu

Ecology as a trend in marketing
Abstract:
Téma diplomové práce je Ekologie jako trend v marketingu. Práce je zaměřena na módní průmysl a jejím cílem je zhodnocení a komparace ekologického chování vybraných firem v módním průmyslu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou teoretické informace vztahující se k tématu práce, tedy vymezení pojmů ekologie a její trendy, marketing, společensky odpovědný …more
Abstract:
The topic of the diploma thesis is Ecology as a trend in marketing. The work is focused on fashion industry and an important goal is to evaluate and compare the ecological behavior of selected companies in the fashion industry. The work is divided into a theoretical, an analytical and a design part. In the first part is theoretical information related to the topic of the work, ie the definition of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jan Mastný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze