Bc. Veronika Ščipáková

Diplomová práce

Ekologie jako trend v marketingu

Ecology as a trend in marketing
Anotace:
Téma diplomové práce je Ekologie jako trend v marketingu. Práce je zaměřena na módní průmysl a jejím cílem je zhodnocení a komparace ekologického chování vybraných firem v módním průmyslu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V první části jsou teoretické informace vztahující se k tématu práce, tedy vymezení pojmů ekologie a její trendy, marketing, společensky odpovědný …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is Ecology as a trend in marketing. The work is focused on fashion industry and an important goal is to evaluate and compare the ecological behavior of selected companies in the fashion industry. The work is divided into a theoretical, an analytical and a design part. In the first part is theoretical information related to the topic of the work, ie the definition of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/t6qsl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví