Bc. Klára Melnyčoková

Bachelor's thesis

Struktura marketingových nástrojů využívaných v malých a středních podnicích

The structure of the marketing tools used by small and medium-sized enterprises
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na nástroje marketingového komunikačního mixu, tedy reklamu, podporu prodeje, osobní prodej, direct marketing a PR. Tyto nástroje budou předvedeny jak v teoretickém úseku práce zcela teoreticky, také ale v praktické části s ohledem na podnik Generali a.s. Bude proto použita metoda analýzy, která bude rozebírat aktuální stav nástrojů. Mimo hlavní téma budou v teoretické …more
Abstract:
The Bachelors Thesis is focused on tools of marketing communication mix such as advertisement, sales promotion, customer sales, direct marketing and PR. These tools will be presented in theoretical part of Bachelors Thesis just theoretically but also practically using enterprise called Generali a.s. as example. There will be used analytical method which analysis current state of tools. Outside of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication