Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s. – Lucie Kratochvílová
Lucie Kratochvílová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Analysis of the marketing communication of the company Euromedia Group, a.s.
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje analýze marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s., která je jedním z nejvýznamnějších knižních nakladatelství na českém trhu. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou a praktickou část. Nejdříve se práce věnuje vysvětlení příslušné terminologie marketingové komunikace, podrobnému popisu specifik knižního trhu a jeho odpovídajícímu marketingu v prostředí …viacAbstract:
The diploma’s thesis focuses on the analysis of the marketing communication of the company Euromedia Group, a.s., which is one of the most significant publishing houses on the Czech marketplace. The thesis is divided into two parts, a theoretical one and a practical one. Firstly, this thesis focuses on the explanation of relevant terminology of the marketing communication, on a detailed characterization …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90301
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedúci: Pavla Petrová
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90301
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The comparison of the sound system of British and American Standard English, and the analysis of the pronunciation of German Deutsche Welle reporters
Karyna Babkova -
An Analysis of the Modern English Translation of the Poetry of Mary Queen of Scots
Karin Marcin -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz