1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu – MgA. Alexandr Konstantinos PONDIKAS, DiS.
MgA. Alexandr Konstantinos PONDIKAS, DiS.
Diplomová práce
1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu
1. Teoretical publication: Differences of performing arts on the stage and in front of motion picture camera 2. Practical publication: Thimble - screenplay of medium-lenght
Anotace:
Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu …víceAbstract:
Teoretická práce: In my essay I summarize the most important performing techniques, with the focus on the Michail Čechov?s technique that came from the Stanislavsky?s method. Further on, I describe the differences of performing methods on the stage as well as in front of the camera. In the last but one chapter I try to analyze the performing arts of several outstanding actors. In the end of my essay …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2010
Identifikátor:
13850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: prof. Stanislav Párnický, ArtD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PONDIKAS, Alexandr Konstantinos. \textit{1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/jm08cw/.
Jak správně citovat práci
PONDIKAS, Alexandr Konstantinos. 1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika
Práce na příbuzné téma
-
Využití obrazotvornosti v herecké tvorbě na základě techniky lucidního snění
Magdalena Straková -
Tvorba herecké postavy (práce v DISKu a profesionálním divadle)
Matěj Anděl -
Filmová tvorba v mateřské škole
Kristýna DRAJKOVÁ -
Použití technik Michaila Čechova při tvorbě postavy
Martin Hudec -
Herecká technika Michaila Čechova
Jaromír Vavroch -
Herec v divadle a ve filmu
Daniel Ondráček