1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu – MgA. Alexandr Konstantinos PONDIKAS, DiS.
MgA. Alexandr Konstantinos PONDIKAS, DiS.
Master's thesis
1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu
1. Teoretical publication: Differences of performing arts on the stage and in front of motion picture camera 2. Practical publication: Thimble - screenplay of medium-lenght
Abstract:
Teoretical publication: Ve své diplomové práci shrnuji nejdůležitější herecké techniky se zaměřením na techniku Michaila Čechova, která vycházela ze Stanislavského metody. Dále popisuji rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou. V předposlední kapitole se pokouším o analýzu herecké tvorby několika významných herců. V závěru své práce nabízím tři pohledy dosud žijících osobností českého filmu …moreAbstract:
Teoretická práce: In my essay I summarize the most important performing techniques, with the focus on the Michail Čechov?s technique that came from the Stanislavsky?s method. Further on, I describe the differences of performing methods on the stage as well as in front of the camera. In the last but one chapter I try to analyze the performing arts of several outstanding actors. In the end of my essay …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2010
Identifier:
13850
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: prof. Stanislav Párnický, ArtD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PONDIKAS, Alexandr Konstantinos. \textit{1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/jm08cw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PONDIKAS, Alexandr Konstantinos. 1.Teoretická práce: Rozdíly herecké tvorby na jevišti a před kamerou 2.Praktická práce: Thimble - scénář středometrážního filmu. Zlín, 2010. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 05. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Directing and Screenwriting
Theses on a related topic
-
Využití obrazotvornosti v herecké tvorbě na základě techniky lucidního snění
Magdalena Straková -
Tvorba herecké postavy (práce v DISKu a profesionálním divadle)
Matěj Anděl -
Filmová tvorba v mateřské škole
Kristýna DRAJKOVÁ -
Použití technik Michaila Čechova při tvorbě postavy
Martin Hudec -
Herecká technika Michaila Čechova
Jaromír Vavroch -
Herec v divadle a ve filmu
Daniel Ondráček