Dronová hudba a její využití ve filmové tvorbě – Šimon Herrmann
Šimon Herrmann
Master's thesis
Dronová hudba a její využití ve filmové tvorbě
Drone music and its use in film production
Abstract:
Dronová hudba je navzdory své jednoduché konstrukci a minimu předávaných hudebních informací velice mocným zprostředkovatelem emocí a dokáže významně ovlivnit lidské vnímání. Stavy navozené poslechem tohoto hudebního žánru se pohybují od paralyzujícího děsu a úzkosti přes uklidnění a smíření až po pocity neutuchající extáze. Tato práce má za cíl zkoumat tuto ambivalenci z různých úhlů, přiblížit divákovi …moreAbstract:
Despite its simple construction and minimal musical information, drone music is a very powerful mediator of emotions and it can significantly influence human perception. The states induced by listening to this musical genre range from paralyzing dread and anxiety through calming and reconciliation to feelings of unrelenting ecstasy. This work aims to examine this ambivalence from different angles, …moreKeywords
dronová hudbaKeywords
filmová hudbaKeywords
analýzy filmových dělKeywords
experimentální hudbaKeywords
zvuk (film)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 8. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/18621
Thesis defence
- Date of defence: 27. 9. 2023
- Supervisor: Jakub KUDLÁČ
- Reader: Martin PINKAS
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 2. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Theses on a related topic
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Hudba pro třetí ucho: role aktivní participace posluchače v hudební kompozici Maryanne Amacher
Klára Ondračková -
Zvuk a žánr ve filmu Tiché místo (2017)
Patrik HRABĚ -
Čas a zvuk ve filmu
Jan Richtr
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights