Reflexe probíhající distanční výuky pohledem učitelů druhého stupně základních škol – Bc. Simona Beránková
Bc. Simona Beránková
Bachelor's thesis
Reflexe probíhající distanční výuky pohledem učitelů druhého stupně základních škol
Reflections on distance learning from the perspective of second grade primary school teachers
Abstract:
Bakalářská diplomová práce se zaměřuje na učitele druhého stupně základních škol a jejich reflexi probíhající distanční výuky. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a empirickou. Teoretická část rozebírá charakteristiku profese učitele, situaci na školách během pandemie onemocnění Covid – 19 a s ním spojeným přechodem na distanční formu výuky. V empirické části jsou zkoumány individuální zkušenosti …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on teachers of the 2nd grade of primary schools and their reflexion on ongoing distance teaching. The work is divided into two parts, theoretical and empiric ones. The theoretical part analyses characteristics of teaching´ profession, situation at schools during pandemy Covid 19 and following transfer to distance way of teaching. In the empiric part there is examination of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bwpm5/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Klára Harvánková
- Reader: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERÁNKOVÁ, Simona. \textit{Reflexe probíhající distanční výuky pohledem učitelů druhého stupně základních škol}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/jm7wwx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma