Bc. Nikol Kajsturová

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá současným nastavením marketingového mixu vybrané společnosti. Cílem této práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu a navrhnout změny pro případná zlepšení v potřebných oblastech. Diplomová práce má teoretickou část zaměřenou na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část obsahuje bližší charakteristiku vybrané společnosti a současné nastavení marketingového …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the current setting of the marketing mix of the selected company. The aim of this work is to evaluate the setting of the marketing mix and propose changes for possible improvements in the necessary areas. The diploma thesis has a theoretical part focused on individual elements of the marketing mix. The practical part contains a closer description of the selected company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/a2s97/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Nikoleta Sladká

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce