Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel. – Iva Tlapáková
Iva Tlapáková
Diplomová práce
Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Valerij Šulc
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TLAPÁKOVÁ, Iva. \textit{Efektivita a účinnost reklamy z hlediska zadavatele a míra ovlivnění reklamou vybraných skupin obyvatel.} [online]. Praha, 2018 [cit. 2024-03-19]. Dostupné z: https://theses.cz/id/jm96ga/. Diplomová práce. Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. Vedoucí práce Valerij Šulc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva