Adam KNAP

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh

Marketing communication of the Leisure-time center Ostrava-Zabreh
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současnou marketingovou komunikaci vybrané neziskové organizace. Pro naplnění tohoto cíle byl vytvořen vlastní výzkum, který je stěžejní částí této bakalářské práce. Pro získání potřebných dat byly stanoveny jako nejvhodnější metoda dotazování …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of the marketing communication of the Ostrava-Zábřeh Leisure Center. The aim of this bachelor thesis is to analyze and evaluate the current marketing communication of a selected non-profit organization. To fulfill these goals, our own research was created, which is a key part of this bachelor's thesis. In order to obtain the necessary data, they were determined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KNAP, Adam. Marketingová komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie