Rozšířená realita a možnosti jejího využití vyučujícími na středních školách – Bc. Tibor Sojka
Bc. Tibor Sojka
Diplomová práce
Rozšířená realita a možnosti jejího využití vyučujícími na středních školách
Augmented Reality and the Possibilities of its Use by Secondary School Teachers
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvoření ukázkových materiálů zaměřených na tvorbu a prezentaci rozšířené reality jako doplňku výuky pro pedagogy. Teoretická část práce obsahuje rešerši informačních a komunikačních technologií a jejich použití ve vzdělávání s důrazem na technologii rozšířené reality. Dále ukazuje možnosti použití této technologie v různých odvětvích a aplikace k její tvorbě a prezentaci …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is the creation of sample materials focused on the creation and presentation of augmented reality as a supplement to teaching for teachers. The theoretical part of the thesis contains an overview of information and communication technologies and their use in education with emphasis on the technology of augmented reality. It also shows the possibilities of using this technology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sojka, Tibor. Rozšířená realita a možnosti jejího využití vyučujícími na středních školách. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová