Marketingová strategie maloobchodní společnosti – Bc. Dominik Molinek
Bc. Dominik Molinek
Bakalářská práce
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Marketing Strategy of a Retail Company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro maloobchodní společnost BezvaKoberce. Zvláštní pozornost je věnována teorii digitálního marketingu, zahrnující SEO, marketing na sociálních médiích, emailový marketing a placenou reklamu, spolu s vysvětlením konceptů a metod používaných v marketingových plánech. V praktické části práce je provedena analýza současného marketingového …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on proposing a marketing strategy for the retail company BezvaKoberce. Special attention is given to the theory of digital marketing, encompassing SEO, social media marketing, email marketing, and paid advertising, along with explanations of concepts and methods used in marketing plans. In the practical part of the thesis, an analysis of the current marketing mix of BezvaKoberce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fv7rt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Dalibor Šimek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lukáš Bernatík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.