Character design a digitální worldbuilding – Viktória Kolesárová
Viktória Kolesárová
Bakalářská práce
Character design a digitální worldbuilding
Character Design and Digital Worldbuilding
Anotace:
Cieľom práce bolo oboznámenie sa s problematikou charakterového designu a získanie nových skúsenosti v oblasti modelovania postáv a vytvárania concept artu. Výstup práce pozostáva z troch animovaných digitálny plagátov. Každý plagát obsahuje charakter, ktorý je navrhnutý na základe prostredia v ktorom žijú. Teoretická časť popisuje digitálnu tvorbu, princípy a postupy pri vytváraní charakteru a prezentovanie …víceAbstract:
The aim of the work was to get acquainted with the issues of character design and gain new experience in the field of character modeling and concept art creation. The output of the work consists of three animated digital posters. Each poster contains a character that is designed based on the environment in which they live. The theoretical part describes digital creation, principles and procedures in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolesárová, Viktória. Character design a digitální worldbuilding. Zlín, 2022. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Umění tělních tekutin. Teorie a praxe mezi bio art a sci art
Aneta Chatzigeorgiu -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová -
Device art a prípadová štúdia Device_art festival 2012/2013
Miloš Fecko