Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky? – Michaela Rážková
Michaela Rážková
Bachelor's thesis
Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky?
Who has an interest in the regulated advertising of tobacco products?
Abstract:
Cílem této práce je otestovat dlouhodobý trend, že regulace reklamy na tabákové výrobky nemá významný vliv na spotřebu tabáku a zavádění těchto regulací neplní z pohledu státu cíl jejich zavedení. A tedy že tyto regulace mohou být v zájmu jiných subjektů, konkrétně etablovaných producentů tabákových výrobků a v oblasti reklamy na tabákové výrobky platí teorie ovládnutého strážce.Abstract:
The aim of this work is to test the long-term trend that the regulation of advertising of tobacco products has no significant impact on tobacco consumption and the implementation of these regulations fail to comply with terms of the objective state of their implementation. Therefore, that these regulations may be of interest to other entities, namely already established producers of tobacco products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19885
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2010
- Supervisor: Marek Hudík
- Reader: Marek Mičúch
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19885
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Interest groups influencing lawmaking in USA
Pavel Klak -
Zájmové skupiny v oblasti energetiky a ochrany životního prostředí působící v České republice
Mária Hešová -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková