Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky? – Michaela Rážková
Michaela Rážková
Bakalářská práce
Kdo má zájem na regulované reklamě na tabákové výrobky?
Who has an interest in the regulated advertising of tobacco products?
Anotace:
Cílem této práce je otestovat dlouhodobý trend, že regulace reklamy na tabákové výrobky nemá významný vliv na spotřebu tabáku a zavádění těchto regulací neplní z pohledu státu cíl jejich zavedení. A tedy že tyto regulace mohou být v zájmu jiných subjektů, konkrétně etablovaných producentů tabákových výrobků a v oblasti reklamy na tabákové výrobky platí teorie ovládnutého strážce.Abstract:
The aim of this work is to test the long-term trend that the regulation of advertising of tobacco products has no significant impact on tobacco consumption and the implementation of these regulations fail to comply with terms of the objective state of their implementation. Therefore, that these regulations may be of interest to other entities, namely already established producers of tobacco products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19885
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2010
- Vedoucí: Marek Hudík
- Oponent: Marek Mičúch
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19885
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Interest groups influencing lawmaking in USA
Pavel Klak -
Zájmové skupiny v oblasti energetiky a ochrany životního prostředí působící v České republice
Mária Hešová -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková