Michal Urban

Bakalářská práce

Využití Internetu pro získávání marketingových informací

Internet as a source of marketing information
Anotace:
Tato práce probírá způsoby, jakými je možné v obchodním prostředí získávat informace s použitím Internetu. První kapitola informace definuje a následně pokračuje jejich dělením z různých pohledů - z hlediska média, na kterém se nacházejí, z hlediska původnosti, odbornosti, ceny a přístupnosti informací. V druhé kapitole je analyzována světová komunikační síť Internet se zaměřením na dostupné zdroje …více
Abstract:
This thesis describes various ways of obtaining information using the Internet in business environment. The first part defines the term information and then continues with its division from different perspectives - the type of media the information is available on, originality, expertise, price and accessibility. The second chapter analyzes the global Internet communications network while focusing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
  • Vedoucí: Jiří Sedláček
  • Oponent: Radek Horáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44484

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod