Využití Internetu pro získávání marketingových informací – Michal Urban
Michal Urban
Bakalářská práce
Využití Internetu pro získávání marketingových informací
Internet as a source of marketing information
Anotace:
Tato práce probírá způsoby, jakými je možné v obchodním prostředí získávat informace s použitím Internetu. První kapitola informace definuje a následně pokračuje jejich dělením z různých pohledů - z hlediska média, na kterém se nacházejí, z hlediska původnosti, odbornosti, ceny a přístupnosti informací. V druhé kapitole je analyzována světová komunikační síť Internet se zaměřením na dostupné zdroje …víceAbstract:
This thesis describes various ways of obtaining information using the Internet in business environment. The first part defines the term information and then continues with its division from different perspectives - the type of media the information is available on, originality, expertise, price and accessibility. The second chapter analyzes the global Internet communications network while focusing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44484
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Radek Horáček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44484
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
E-shop versus kamenná prodejna a jejich logistika
Evgenia Smirnova -
Online advertising and its usage for a particular e-shop
Filip Adamec -
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Blanka KOHOUTKOVÁ -
Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
Karel SOUČEK