Použití humoru ve výuce anglického jazyka – Bc. et Bc. Michaela HOMOLOVÁ, DiS.
Bc. et Bc. Michaela HOMOLOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Použití humoru ve výuce anglického jazyka
Using humour in the EFL classroom
Abstract:
This thesis focuses on humour in English language teaching. The main objective of this thesis was to investigate the role of humour in improving students' speaking skills and enhancing their motivation to speak in a foreign language and to explore teachers' opinions on using humour in their lessons. The theoretical section examines teaching speaking skills, motivation and humour from an educational …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na humor ve výuce anglického jazyka. Hlavním cílem této práce bylo prozkoumat roli humoru při zlepšování mluvních dovedností studentů a zvyšování jejich motivace k mluvení v cizím jazyce a zjistit názory učitelů na používání humoru ve výuce. Teoretická část se zabývá výukou mluvních dovedností, motivací a humorem z pedagogického hlediska. Zkoumá také názory a postoje …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOMOLOVÁ, Michaela. Použití humoru ve výuce anglického jazyka. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Poetika humoru ve vybraných dílech Petra Šabacha
Andrea Báčová -
Enhancing student engagement through incorporating primary sources in ESL classes
Nga Tran Thi Quynh -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Abbreviations and Acronyms in ESL texts
Anežka KAŠTOVSKÁ -
Humor jako nástroj k efektivnímu nabývání slovní zásoby v hodinách německého jazyka
Jana Žížalová -
Humor ve škole jako protektivní faktor interakce učitelů a žáků
Vendula KOLMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva