Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři – Ludvík Děcký
Ludvík Děcký
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři, se dělí na dvě části: na sociologický a na marketingový pohled na problematiku. V první části se autor zaměřuje na segmentaci seniorů dle demografického, socioekonomického a geografického členění a jejich životní styly. V druhé části práce autor analyzuje marketingovou komunikaci směřovanou na …moreAbstract:
This bachelor thesis entitled The instruments of Marketing Communications for a selected target group – Seniors, is divided into two parts: sociological and marketing views of the issue. Firstly, the author focuses on segmentation of seniors according to the demographic, socio-economic and geographic breakdown and their lifestyles. In the second part, the author analyzes marketing communication towards …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ls66p/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky a menší podniky
Iveta Glončáková -
Komparace kvality produktů a služeb společnosti Adélka a.s.
Jan Barták -
Bankovní produkty a služby pro živnostníky
Jan Smolík -
Bankovní produkty a služby pro municipality
Monika Pařezová -
Produkty a služby pro prémiové klienty banky
Matěj Čermák -
Analýza názorů veřejnosti na produkty a služby lesních ekosystémů a požadavků společnosti vůči lesnickému sektoru v okrese Praha -východ
Anna Maturová -
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová