Ludvík Děcký

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group – Seniors
Abstract:
Tato bakalářská práce s názvem Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři, se dělí na dvě části: na sociologický a na marketingový pohled na problematiku. V první části se autor zaměřuje na segmentaci seniorů dle demografického, socioekonomického a geografického členění a jejich životní styly. V druhé části práce autor analyzuje marketingovou komunikaci směřovanou na …more
Abstract:
This bachelor thesis entitled The instruments of Marketing Communications for a selected target group – Seniors, is divided into two parts: sociological and marketing views of the issue. Firstly, the author focuses on segmentation of seniors according to the demographic, socio-economic and geographic breakdown and their lifestyles. In the second part, the author analyzes marketing communication towards …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2018
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní