Michaela SLABOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové nástroje na trzích B2B

Marketing tools in B2B markets
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části práce je objasněna problematika B2B trhů a marketingového mixu. Druhá část práce se zaměřuje na společnost Wittmann Battenfeld CZ spol. s.r.o., která je dceřinou firmou rakouského výrobce Wittmann Kunststoffgeräte GmbH. Tato firma nabízí prodejní činnost, poradenské služby, záruční i pozáruční servis náhradních dílů a to …více
Abstract:
This bachelor thesis is divided into the theoretical and the practical part. The former provides an explanation of B2B markets and the marketing mix. The latter focuses on the company Whittmann Battenfeld CZ spol. s.r.o. which is a subsidiary company of the Austrian producer Wittmann Kunststoffgeräte GmbH. This company offers a sales activity and consulting services as well as warranty and after-warranty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLABOVÁ, Michaela. Marketingové nástroje na trzích B2B. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/