Michael Holyansky

Bakalářská práce

Vliv cenové prémie na spotřebitele

Impact of price premium on a consumer
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování a jeho aplikaci na vnímání cenové prémie. Za účelem vyřešení stanovených hypotéz byla využita jedna z forem kvantitativního výzkumu, konkrétně se jednalo o dotazníkové šetření. Zvolený postup vedl ke zjištění cenové prémie u mnou vybrané značky. Hlavním přínosem této práce jsou doporučení vycházející jednak ze samotné analýzy značky …více
Abstract:
This bachelor thesis analysis main aspects of consumer behavior and it's application on the understanding of the price premium. In order to solve given hypothesises, a questionnaire survey as a form of quantitative research was used. Thanks to the chosen procedure the price premium level of Red Bull trade-mark was found out. The added value of this thesis lies in recommendations related to trade-mark …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46952