Bc. Libor MARKUSÍK

Diplomová práce

Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors spol. s r.o.

Project implementing database marketing in company Vesna Interiors, ltd
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zachytit změny při zavedení databázového marketingu ve společnosti Vesna Interiors, s.r.o. a srovnat je s klasickou databázi doposud využívanou ve firmě a navrhnout její řešení implementace a modernizace do systému a struktury společ-nosti. Diplomová práce poukazuje na nedostatky současného monitorování a zpracovávání dat ve společnosti s cílem efektivního návrhu vedoucího …více
Abstract:
This thesis aims dividend into theoretic part and field part that is followe by project part. Theoretic thesis part is further dividend itno several chapters ranked in the logical sequence in order to have a consistent further to already mentioned facts. The practical part of thesis aims be concerned with characteristics and presumptions of company for implementing database marketing and evaluation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor: 8924

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARKUSÍK, Libor. Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Vesna Interiors spol. s r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing