Strategický management v dynamickém prostředí české e-komerce – Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc
Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc
Disertační práce
Strategický management v dynamickém prostředí české e-komerce
Strategický management v dynamickém prostředí české e-komerce
Anotace:
Tato disertační práce se zabývá problematikou strategického managementu (SM)v dynamickém prostředí e-komerce. Přináší metodiku SM, jejíž původní principy autorúspěšně implementoval ve třech firmách během své desetileté praxe v SM, a kteráreflektuje potřeby specifického přístupu k SM v situaci dynamicky se vyvíjejícíhoprostředí elektronické komerce. Dalším přínosem je identifikace determinantů uplatňovanéhopřístupu …víceAbstract:
This thesis deals with strategic management (SM) in a dynamic environmentof the e-commerce. It brings a methodology which principles were successfully implementedby the author in three companies during ten years of his experience in SMand which reflects the needs of a specific approach to SM in dynamic environmentof the e-commerce. Another contribution of the thesis is identification of determinantsof …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 8. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Žufan, Ph.D.
- Oponent: Jitka Janová, doc. Ing. Mgr., Ph.D., Ivana Tichá, prof. Ing., Ladislav Blažek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.