Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic – Ivan Rozman
Ivan Rozman
Diplomová práce
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Anotace:
Cílem teoretické části této práce je popsat roli marketingové situační analýzy a jak tato analýza může pomoct společnosti. Praktická část popisuje jednotlivé kroky marketingové situační analýzy nového pracovního portálu na území České republiky, www.aulinks.cz. Analýza se zaměřuje na trh pracovních portálu v České republice a odhaluje zákaznické segmenty, konkurenční prostředí, vnější síly a trendy …víceAbstract:
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe the role of a marketing situational analysis and how it can benefit companies. The practical part describes the individual steps of the marketing situational analysis of the new employment website www.aulinks.cz. The analysis focuses on the employment websites market in the Czech Republic and reveals its customer segments, competitive environment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46412
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROZMAN, Ivan. \textit{Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic} [online].
Praha, 2014 [cit. 2021-01-24]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/jnwi6i/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Jaroslav Halík.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46412
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Analýza zaměstnaneckého stravování ve Škoda Auto a.s. Česká republika
David Vlk -
Vyhodnocení pravděpodobnosti typů radiologických útoků na Českou republiku podle Analysis of Competing Hypotheses
Veronika Ježková -
Finanční analýza společnosti OMV Česká republika, s. r. o.
Kristina Ludvíková -
Strategická analýza Porsche Česká republika s.r.o.
Jakub Kraus -
Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s.
Tadeáš Čákora -
Finanční analýza ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Victoria Kudrenko