Osobnost ideálního pedagoga očima žáka – Bc. Ivana Schejbalová
Bc. Ivana Schejbalová
Bakalářská práce
Osobnost ideálního pedagoga očima žáka
Personality of an Ideal Pedagogue through the Eyes of a Pupil
Anotace:
Práce se za bývá osobností pedagoga po stránce charakterové i profesní. Popisuje postoj ideálního pedagoga vůči žákům a uvádí základní kritéria, která by měl každý správný pedagog mít. Vedle efektivního způsobu předávání vědomostí, práce předkládá i způsob vhodné komunikace se žáky, která má za úkol navodit kladný vztah mezi učitelem a žákem. Stejně tak, jako má na žáka vliv pedagog, působí na něj …víceAbstract:
The paper deals with the personality of the teacher, both his character and career. It describes an ideal teacher´s attitude towards pupils and provides the basic criteria that every right teacher should have. In addition to the efficient way of passing on knowledge, the work submits the appropriate method of communication with pupils, which is intended to evoke a positive relationship between teacher …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schejbalová, Ivana. Osobnost ideálního pedagoga očima žáka. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Vztah emoční inteligence a pedagogické komunikace ve volnočasovém prostředí
Jakub CHOROVSKÝ -
Neverbální komunikace v hodinách ČJL na 2. stupni ZŠ
Lucie BUCHTOVÁ -
Emoční inteligence jako předpoklad úspěšné komunikace v pomáhajících profesích: Efektivní komunikace při zajišťování dostatku míst v mateřských školách
Radka HUDEČKOVÁ -
Komunikace - Respektovat a být respektován
Romana HLOUCHOVÁ -
Metody práce se studenty s problémy v chování na SOŠ
Lenka Manduľová -
Osobnost učitele praktického vyučování a jeho vliv na rozvíjení pozitivního vztahu k práci a danému oboru
Jitka Wallererová -
Osobnost učitele a jeho vlastnosti
Lucie Finková -
Osobnost učitele a žáka v procesu vyučování
Hana Pokorná