Bc. Kateřina Písaříková

Diplomová práce

Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie

Firms marketing from the point of view of behavioral economy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na aplikaci poznatků behaviorální ekonomie na marketing firem. Teoretická část se věnuje definování oblastí integrované marketingové komunikace firem a jednotlivých teorií behaviorální ekonomie, které mají přesah do spotřebního chování. V praktické části práce jsou představeny případové studie vybraných prodejců vozidel z České republiky. Analýza současné marketingové …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the application of behavioral economics to the marketing of firms. The theoretical part is devoted to defining the areas of integrated marketing communication of companies and major theories of behavioral economics that overlap with consumer behavior. The practical part of the thesis presents case studies of selected car dealers from the Czech Republic. The analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní