Zajištění péče a volnočasových aktivit pro osoby se sluchovým postižením v Jihočeském kraji – Bc. Kamila Bednářová
Bc. Kamila Bednářová
Bakalářská práce
Zajištění péče a volnočasových aktivit pro osoby se sluchovým postižením v Jihočeském kraji
Providing care and leisure activities for people with hearing impairment in the South Bohemian Region
Anotace:
Práce se zabývá otázkou péče a volnočasových aktivit pro osoby se sluchovým postižením v Jihočeském kraji. Teoretická část práce se věnuje problematice sluchového postižení a komunikaci sluchově postižených. Výzkumná část práce je zaměřena na aktuální nabídku volnočasových aktivit pro osoby se sluchovým postižením v Jihočeském kraji.Abstract:
The work deals with the leisure activities for a hearing-impaired people in the South Bohemian Region´s. The theoretical part attends to hearing impairment and hearing impairment communication itself. The experimental part of the work is aimed at the current leisure activities offer for hearing-empaired people in the South Bohemian Region´s.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i9s0g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Osoba se sluchovým postižením v pozici učitele v základní škole speciální
Michaela ČERVENKOVÁ -
Bariéry pracovního uplatnění sluchově postižených osob a navržení praktických opatření k jejich překlenutí
Nela Lisá -
Působení asistenta pedagoga v základní škole speciální
Natálie Hubatková -
Specifika edukačního procesu u žáků prvního ročníku základní školy speciální
Iva Ševčíková -
Spolupráce speciálního pedagoga s asistentem pedagoga na základní škole speciální
Jana KULIŠŤÁKOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková