Cesta k udržení vedoucí pozice společnosti RWE na trhu zemního plynu v ČR – Jaroslav Kvapil
Jaroslav Kvapil
Diplomová práce
Cesta k udržení vedoucí pozice společnosti RWE na trhu zemního plynu v ČR
The way to maintain the leading position of company RWE on the market of natural gas in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pozicí společnosti RWE na trhu zemního plynu jako prostředku k vytápění v ČR a marketingovými nástroji, které tuto pozici pomohou udržet. Za tímto účelem je v rámci marketingového plánu provedena analýza trhu zemního plynu v ČR a následně jsou navrženy kroky, které by měly zastavit odliv zákazníků z řad domácností. Stručně popsány jsou i alternativní možnosti vytápění, včetně …víceAbstract:
The thesis deals with the position of company RWE on the market of natural gas as a method used for heating in the Czech Republic and the marketing tools which will help to maintain this position. For this purpose the analysis of natural gas market in the Czech Republic is made as a part of the marketing plan followed by suggested steps that should prevent the household customers from leaving. Alternative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39274
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2014
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Pavel Vokřál
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Russian foreign trade - Case study of natural gas export
Bahjat Ismail -
Assessment of the financial position and performance of a chosen Russian company operating in the natural gas industry
Roman Mak -
Role of crude oil and natural gas in economic of Kazakhstan
Mariya Maslova -
Marketingový plán vstupu vybrané firmy na trh
Ondrej Václavík -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Marketingový plán uvedenia nového poistného produktu na trh
Ján Grozanič -
Marketingový akční plán pro podnik vstupující na trh dopravních služeb
Klára Vaňková -
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová